UUSIMMAT KANGASHERKUT !!!

Tässä mun uusimmat kangasherkkkulöydöt <3 Ensimmäistäkertaa ostin kankaan josta aion tehdä itselleni jotain !!! En siis yleensä itselleni ompele, ainoastaan toisille ja lapsilleni , mutta nyt olen itseasiassa intoutunut tekemään itselleni toppeja jotta saisin mustaan karderoobiini vähän väriä ja omaperäisyyttä :) Mutta siis ne kangasherkut ;) Tästä jälkimmäisestä ihanaisesta sienivelourista on tulossa mulle itselle ( huomatkaa selkeä minä minä minä ikä ;) talveksi trikoovuorellinen "ruttu" pipo ... ja lapset saa hävetä äitiään ;) Esikoinen tuossa jo tiedusteli olenko aivan varma tästä pipokuiosini valinnasta X)) Muita ihania kankaita mitä viimeaikoina olen bongaillut on mm tämä ... huh kun ei meinaa muistaa mitä kankaita on näyttänyt teille jo vai onko yhtään mitään!!

0 kommenttia: